Pink Moustache

Monday 5 October 2015

My Target After SPM


Malam-2 macam ni  . .

aku tak tahu nak buat apa . . sebenarnya hati masih sakit dan rasa tak sihat masih ada.  cuma aku diamkan aja  . 

jadinya. . aq terfikir pasal Program Tahfiz Lepasan SPM .

Ni mmg target aku dari dulu lagi . . aku rasa cukuplah untuk aq sementara menunggu keputusan SPM dan panggilan masuk ke matrik/upu . .

aku mengharapkan kalau aku dapat menjejak ke sekolah tahfiz tersebut , aku temui ketenangan dan keredhaan yang selama ini aku cari . .

aku juga harap aku dapat merehatkan diriku dari segala masalah duniawi ini . .

sungguh aku penat dengan dunia ini ya allah . .

dugaan yang KAU beri kadangkala aku sendiri tak tertanggung . .

tapi aku percaya dengan sepenuh hati bahawa 

selepas pahit , adanya manis

selepas sedih , adanya gembira

selepas tangisan , adanya tawa

dan 

allah menduga diri ini kerana dia tahu aku boleh menghadapinya . . dan allah juga takkan menguji hambanya lebih daripada kemampuan diri hambanya itu . .

allahu rabbi . .

aku akan tetap menguatkan diriku selagi aku mampu

walau aku sendirian . . 

Tahfiz , wait for me  :)

insyaallah . .

kalau boleh , aku nak ajak semua sahabat aku . . tapi mungkin mereka ada perancangan sendiri yang lebih baik :)

huarghh ! im too sleepy . .

cukuplah takat ni :)

LAILA SAEDA WA AHLAM LADIDA

TERIMA KASIH,DAUN KELADI :)

2 comments: